Monipuolinen ja joustava SOLU BS

Verkkoliiketoiminnan alusta, joka on kerännyt kiitosta käyttäjiltään helppokäyttöisyydellään ja toimintavarmuudellaan

Laajennukset

Kaikiin palveluihin tarjolla olevia valmiita laajennuksia mm:

  • Kuvapankki
  • Kalenteri
  • Erilaiset lomakeratkaisut ja niiden hallinta
  • FAQ
  • Datan tuonti / vienti
  • Blogi
  • Keskustelupalsta
  • Google Maps
  • Sisäiset sivustot

SOLU BS Vierityspalkin esittelyssä

SOLU on mukana Vierityspalkin julkaisujärjestelmät-artikkelisarjassa, jossa esitellään Suomessa markkinoilla olevia julkaisujärjestelmiä.

Lue artikkeli Vieryspalkki.fi sivustolla >>

B2B Verkkokaupan ja tuotetiedon hallinnan ratkaisu

Tavallisin b-to-b-myynnin pullonkaula verkkopalveluissa on vanhentunut ja hajallaan oleva tuotetieto.  Nopeuta myyntiä ohjelmistolla, joka yhdistää tuotetietokannan, tarjous- ja tilausjärjestelmän, kuvapankin ja verkkosivut. Se on suomalainen SOLU, jota käytetään jo yli 100 sovelluksessa eri maissa.

Hakukoneet ja verkko ovat muuttaneet b2b -myyntiä. Kauppaa tehdään koko ajan enemmän verkossa, jos tuotetieto on tehokkaasti saatavilla. Tämä vaikuttaa varsinkin teollisuuden, rakentamisen ja teknisen kaupan myyntiin, johon liittyy paljon tuotetietoa, muuttujia, vaihtoehtoja – ja hinnatkin vaihtuvat sesongin, raaka-aineiden hintojen tai muiden markkinamuutosten mukaan.

Laajojen tuotekatalogien tuottaminen ja päivittäminen on kallista. Myyjien aikaa kuluu kohtuuttomasti tiedon etsimiseen, päivittämiseen ja asiakkaille toimittamiseen. Nykyaikainen ratkaisu on luoda tehokas myyntipaikka verkkoon. Siellä päivittäminen, muutokset ja ylläpito sujuu automaattisesti.

Yksinkertaista tuotetiedon julkaisua ja tehosta myyntiä.

Solu - Data

Merkittävimmät hyödyt SOLU:n käyttäjille

Tuotehallinta 
Suurten tuotemassojen käsittely, asiakas- ja kampanjakohtainen hinnoittelu ja tuotetietojen esittäminen eri palveluissa esimerkiksi www-palvelussa, tilausjärjestelmässä ja extranetissä. Tuotetiedon esitystä on laajennettu perinteisestä teknisestä datasta mm. videoihin.
Asiakashallinta
Asiakashallinnan kokonaisuus sisältää työkalut asiakasrekisterin ja verkkopalvelun käyttäjärekisterien hallintaan, käyttäjien tunnistamiseen ja käyttäjien profilointiin.
Profilointi
Asiakashallinnan profilointi toimii työkaluna kohdennetun sisällön tuottamisessa laajoissa palvelukokonaisuuksissa, näin palvelun kaikki sisältö on kohdennettavissa suoraan halutulle kohderyhmälle.
Tilausjärjestelmä
Kaikkiin asennuksiin, joissa on käytössä DATA tuotehallinta, on tarjolla valmis tilausjärjestelmä- tai verkkokauppamoduuli, jossa tarpeen mukaan mm. ostoskori, maksuliikenne- ja tilausten seurantatoiminnallisuudet.
Hakukoneoptimoitu kokonaisuus sivupohjista sisältöön. Käyttäjällä on myös itse mahdollisuus vaikuttaa ja muuttaa sivustonsa hakukoneystävällisyyteen.
Tehokkaat verkkopalvelun sisäiset hakutoiminnot joilla sisällön löytäminen linkittäminen toisiinsa nopeaa.
Sosiaalisen median, videoiden, kuvien, flashin ja muun sisällön helppo integroitavuus ja ylläpito.
Erinomainen laajennettavuus, peruspalvelusta monimuotoiseen sähköiseen liiketoimintaan. Ei jää jälkeen liiketoiminnan kasvussa.
Monipuoliset liitäntämahdollisuudet olemassaoleviin tietojärjestelmiin. Keskustelee kaikkien kanssa.
Nopea ja helppo sivujen päivitys ja ylläpito. Ei vaadi teknistä osaamista mutta tarjoaa työkaluja myös vaativille käyttäjille.