Asiakastiedonhallinta sisältää työkalut verkkopalvelun käyttäjien tunnistamiseen, yritys- ja asiakastietojen hallintaan ja käyttäjien profilointiin.
SOLU BS asiakashallinnan käytetyin kokonaisuus syntyy esim. tuoteluettelon personoinnista asiakaskohtaiseksi hinnastoksi tai tilausjärjestelmäksi. Asiakaskohtaiset tiedot (valikoima, hinnat, saatavuus, historia) hallitaan SOLU BS asiakashallinassa. Asiakkaan kirjautuessa sisään www-palveluun, tilausjärjestelmään tai extranetiin hän näkee oman valikoiman, sopimushinnat, tuotteiden saatavuuden ja ostohistorian.
SOLU BS asiakashallinta sisältää myös eMailer työkalun, jonka avulla kohdennetun viestinnän lähettäminen asiakkaille, käyttäjille ja muille sidosryhmille on helppoa ja hallittua. Kohdennetun viestinnän seurantaan SOLU BS tarjoaa raportointityökaluja, joiden avulla voidaan nähdä kuinka moni on vastaanottamansa viestin avannut.